موسسه مشاوره‌ای و مهاجرتی ویزاگروپ24

ثبت شرکت در اسلوونی

کارشناسان شرکت ما خدمات تشکیل شرکت در اسلوونی را برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی ارائه می دهند. یک کارآفرین می تواند اسلوونی را مقصدی عالی برای سرمایه گذاری بداند. شکل‌های زیادی وجود دارد که یک کسب‌وکار در این کشور ممکن است داشته باشد و از آنجایی که پورتال فروشگاهی یک‌جای e-VEM کاربردی است، فرآیند ثبت شرکت در اسلوونی بیش از چند روز طول نمی‌کشد.

اقدامات اصلی که یک سرمایه گذار باید قبل از افتتاح یک شرکت در اسلوونی انجام دهد، تهیه پیش نویس اساسنامه، یافتن دفتر تجاری، استخدام حسابدار و افتتاح حساب بانکی در اسلوونی و غیره است. اینها تنها بخشی از مراحل ثبت نام هستند که باید هنگام افتتاح یک شرکت در اسلوونی به نتیجه برسند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند، از شما دعوت می کنیم تا با تیم مشاوران ما در تشکیل شرکت اسلوونی صحبت کنید. در صورت نیاز به خدمات حقوقی قابل اعتماد، ما دفتر حقوقی شریک خود در اسلوونی را توصیه می کنیم که می تواند به سرمایه گذاران خارجی کمک حقوقی محلی ارائه دهد.

مراحل تشکیل شرکت در اسلوونی

برخی از اولین مراحل مربوط به فرآیند تشکیل شرکت در اسلوونی در زیر ارائه شده است. تیم مشاوران ما در ثبت شرکت در اسلوونی می توانند وکالت قانونی گام به گام در مورد جنبه های ارائه شده در این لیست را ارائه دهند و همچنین می توانند اطلاعاتی در مورد اسنادی که سرمایه گذاران باید در هنگام رسیدگی به یک روش ثبت شرکت ارائه دهند ارائه دهند:

• تصمیم گیری در مورد شخصیت حقوقی شرکت (گزینه های رایج شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی عام می باشد).
• در موردی که صاحبان شرکت خارجی هستند، یک شماره شناسایی مالیاتی در اسلوونی دریافت کنید.
• نام شرکت را مطابق با الزامات قانونی موجود در اسلوونی تنظیم کنید.
• افتتاح حساب بانکی شرکت و واریز حداقل سرمایه سهام مورد نیاز برای شخص حقوقی منتخب.
• آئین نامه شرکت را تهیه و در دفتر اسناد رسمی امضاء کند.
• ثبت نام در آژانس جمهوری اسلوونی برای سوابق حقوقی عمومی و خدمات مرتبط (AJPES).
• فعالیت های تجاری را انتخاب کنید که از طریق شرکت اسلوونیایی توسعه می یابند، طبق طبقه بندی استاندارد فعالیت ها (SKD).

رزرو وقت مشاوره ثبت شرکت در اسلوونی