موسسه مشاوره‌ای و مهاجرتی ویزاگروپ24

خدمات ویزاگروپ24  در اتریش

فرایند مهاجرت به اتریش، شامل مراحل مختلفی است که متقاضیان برای عبور موفقیت‌آمیز از هر مرحله به دریافت خدمات مناسب نیاز دارند. ازاین‌رو ما در موسسه مهاجرتی ویزاگروپ، با ارائه طیف متنوعی از خدمات تلاش می‌کنیم تا مسیر اخذ ویزای اتریش را برای شما عزیزان هموار کنیم. سپردن صفر تا صد امور مهاجرت اتریش به کارشناسان ما تضمینی بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان ارزشمند شماست.

خدمات ویزاگروپ علاوه بر ارائه مشاوره درباره موضوعاتی مثل بهترین روش مهاجرت به اتریش، شامل حوزه‌های دیگر نیز می‌شود. مهم‌ترین حوزه‌های تخصصی خدمات ما عبارت‌اند از:

 

1- خدمات بیمه

داشتن بیمه مسافرتی معتبر، از مهم‌ترین الزامات اخذ ویزای اتریش است. فرقی نمی‌کند از چه روشی برای مهاجرت به اتریش اقدام می‌کنید. چون در هر صورت بدون ارائه بیمه‌نامه، درخواستتان برای دریافت ویزا رد یا اصطلاحاً ریجکت می‌شود. پس برای جلوگیری از این اتفاق، باید به فکر تهیه بیمه مسافرتی معتبر باشید.

برای افزایش شانس موفقیت بهتر است بیمه مسافرتی‌تان را از یک شرکت اتریشی تهیه کنید. بیمه‌های اتریشی علی‌رغم اینکه کمی گران‌تر هستند، اما اعتبار تضمین‌شده‌ای دارند. به این ترتیب، دیگر لازم نیست از بابت ریجکت درخواستتان به دلیل عدم پذیرش بیمه‌نامه از سوی سفارت اتریش نگران باشید. ویزاگروپ، دریافت انواع بیمه‌نامه‌های معتبر اتریشی را در کمترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه برایتان مقدور می‌سازد.

 

2- خدمات حقوقی

هر کدام از روش‌های مهاجرت به اتریش، مستلزم طی کردن فرایندهای حقوقی خاصی هستند. فرایندهایی که پیچیدگی آن‌ها با توجه به روشی که انتخاب کرده‌اید، متفاوت است. بااین‌حال، صرف‌نظر از روش انتخابی‌تان، آگاهی از ملاحظات حقوقی، لازمه موفقیت در اخذ ویزای اتریش است. کوچک‌ترین غفلت از رعایت این ملاحظات می‌تواند ماه‌ها تلاش را بر باد دهد. اینجاست که اهمیت حضور مشاوران و وکلای مهاجرتی خبره، بیش از پیش آشکار می‌شود.

این افراد به‌واسطه شناخت کاملی که از فرایند مهاجرت و زیروبم‌های حقوقی آن دارند، بهترین مسیر ممکن را در مقابلتان قرار می‌دهند. ما در ویزاگروپ، جمعی از بهترین کارشناسان حقوقی در امور مهاجرت به اتریش را گلچین کرده‌ایم. افرادی متخصص و باتجربه که برای ارائه مشاوره و همین‌طور انجام کلیه امور حقوقی مهاجرت به نمایندگی از شما آمادگی کامل دارند.

 

3- خدمات حسابداری

خدمات حسابداری، بخش مهمی از فرایند مهاجرت به اتریش از طریق روش‌هایی مثل سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت محسوب می‌شود. ثبت شرکت یا راه‌اندازی بیزینس در اتریش، علاوه بر ملاحظات حقوقی، باید با قواعد مالی و حسابداری این کشور نیز هم‌راستا باشد. رسیدگی درست به امور مالی و حسابداری، از اساسی‌ترین شروط موفقیت کسب‌وکار شما در اتریش است. بنابراین بهتر است از همین حالا، به فکر یافتن افراد متخصص و معتمد در حوزه حسابداری باشید.

در این مسیر حساس هم می‌توانید روی خدمات ویزاگروپ حساب ویژه‌ای باز کنید. کارشناسان ما با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات حسابداری، ضمن تضمین درستیِ امور مالی شما، با نکته‌سنجی بی‌نظیرشان مو را از ماست می‌کشند!

 

4- خدمات دفتر مجازی

آیا از وجود آپشن دفتر مجازی به‌عنوان یک راهکار ساده و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه برای راه‌اندازی کسب‌وکار آگاهی دارید؟ آیا می‌دانید این آپشن می‌تواند زمینه‌ای برای مهاجرت به اتریش و اخذ اقامت در این کشور از طریق ثبت شرکت باشد؟ به کمک دفتر مجازی، دیگر برای راه‌اندازی کسب‌وکار مجبور به صرف هزینه‌های سنگین نیستید. این سرویس، کلیه نیازمندی‌های یک شرکت معتبر مانند آدرس پستی، شماره تماس، سیستم تلفن گویا، ایمیل و… را برایتان فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توانید از هر جایی که هستید، به مدیریت کسب‌وکارتان بپردازید.

ویزاگروپ ارائه‌دهنده مجموعه کاملی از انواع خدمات دفتر مجازی در اتریش به شما عزیزان است. ما از طریق تأمین هر آنچه برای راه‌اندازی کسب‌وکار در اتریش لازم دارید، مهاجرت به این کشور را از طریق ثبت شرکت برایتان آسان می‌کنیم.

 

5- خدمات سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در اتریش یکی از روش‌های محبوب مهاجرتی مخصوصاً برای آن دسته از متقاضیانی است که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند. با وجود اینکه ثبت شرکت، یکی از روش‌های مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، اما روش سرمایه‌گذاری، اَشکال دیگری هم دارد. خرید مِلک، سهام و اوراق قرضه از دیگر حالات متداول سرمایه‌گذاری در اتریش هستند.

نوع سرمایه‌گذاری شما در اتریش فرق چندانی در اصل ماجرا ایجاد نمی‌کند. این فرایند در هر حالتی مستلزم نظارت دقیق و آشنایی با نکات و جزئیات قانونی سرمایه‌گذاری است. البته باید توجه داشته باشید که اخذ مجوز اقامت در اتریش، فقط از طریق اَشکال خاصی از سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر می‌شود. کارشناسان ویزاگروپ از ابتدا تا انتهای این فرایند در کنار شما هستند تا به قول معروف، مو لای درز پروژه‌های سرمایه‌گذاری‌تان نرود!

آنچه ویزاگروپ را متمایز می‌کند…

تخصص، تجربه و تعهد سه مؤلفه‌ای هستند که در فلسفه حرفه‌ایِ ویزاگروپ جایگاه ثابتی دارند. ویزاگروپ با تکیه بر دانش نیروی انسانیِ زُبده و به لطف برخورداری از شبکه بین‌المللی گسترده، مفتخر است پکیج کاملی از خدمات موردنیاز برای مهاجرت به اتریش را به متقاضیان ارجمند ارائه دهد. پکیجی که شامل طیف گسترده‌ای از خدمات کوچک و بزرگ می‌شود. مأموریت ما در ویزاگروپ این است که برای هر خدمتی که شما به آن نیاز دارید، بهترین راهکار ممکن را ارائه می‌دهیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.