موسسه مشاوره‌ای و مهاجرتی ویزاگروپ24

فهرست مطالب

خدمات دفتر مجازی در اتریش

 

یکی از راه‌های مهاجرت به اتریش، ثبت شرکت در این کشور است. بااین‌حال ثبت شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های سرمایه‌گذاری در اتریش محسوب می‌شود، هزینه زیادی دارد. هزینه‌ای که بخش عمده‌ای از آن به فاز راه‌اندازی کسب‌وکار مربوط است.

اغلب مشاغل و استارت‌آپ‌ها در ابتدای مسیر، فاقد توانایی مالی کافی برای تأمین هزینه‌های کسب‌وکار هستند. اما خوشبختانه مجازی‌سازی توانسته تا حد زیادی این مانع بزرگ و همیشگی را از سر راه بردارد. به لطف این قابلیت، شرکت‌های مختلف، دیگر مجبور به صرف هزینه سنگین برای تهیه مکان و دفتر فیزیکی نیستند. دفتر مجازی، یک راهکار نوین و مقرون‌به‌صرفه است که با استفاده از آن می‌توانید یک آدرس و شماره تلفن معتبر را برای کسب‌وکارتان رزرو کنید. به این ترتیب برای ثبت شرکت در اتریش و فعالیت آن، نیازی به اختصاص بودجه برای راه‌اندازی دفتر فیزیکی نخواهید داشت. این امر، هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکارتان را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد.

خدمات ویزاگروپ در زمینه مهاجرت به اتریش صرفاً به ارائه خدمات در حوزه‌هایی مثل مشاوره حقوقی، خدمات بیمه ، خدمات حسابداری و سرمایه‌گذاری خلاصه نمی‌شود. خوب است بدانید که خرید دفتر کار مجازی طی سال‌های اخیر به یک روند پررنگ تجاری در فضای کسب‌وکار تبدیل شده است. به همین علت ویزاگروپ تصمیم گرفت در زمینه ارائه خدمات دفتر مجازی نیز پکیج کاملی را به شما عزیزان ارائه دهد.

افراد، با انگیزه‌های مختلفی نسبت به ثبت شرکت در اتریش اقدام می‌کنند. این انگیزه می‌تواند صرفاً جنبه تجاری داشته باشد یا درنهایت، زمینه مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت اتریش را برایتان فراهم کند. فارغ از اینکه شما چه انگیزه‌ای از انجام این کار دارید، طبیعتاً می‌خواهید هزینه‌هایتان را به حداقل برسانید. همان‌طور که گفتیم خرید دفتر مجازی یک انتخاب هوشمندانه برای تحقق این امر است.

خدمات دفتر مجازی ویزاگروپ شامل آیتم‌های زیادی می‌شود که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تخصیص آدرس پستی سازمانی
  • تخصیص شماره تلفن سازمانی
  • ارائه سرویس منشی مجازی
  • ایجاد تلفن گویای سازمانی
  • ایجاد مرکز تماس سازمانی
  • پذیرش مرسولات پستی در آدرس سازمانیِ تخصیص‌یافته
  • انتقال مرسولات به مدیر شرکت
  • پشتیبانی امور وب‌سایت
  • تخصیص ایمیل سازمانی
  • و …

به‌طور خلاصه، ویزاگروپ از طریق ارائه خدمات دفتر مجازی، هر آنچه را برای راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکار در اتریش نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

راستی تا به حال درباره راه‌اندازی یک شرکت فروش خدمات مجازی در اتریش فکر کرده‌اید؟ دانستیم که با رشد استارت‌آپ‌ها، میزان تقاضا برای خدمات دفتر مجازی در اتریش به شکل معناداری بالا رفته است. پس راه‌اندازی یک کسب‌وکار برای ارائه این خدمات به مشاغل نوپا نیز می‌تواند ایده‌ای سودآور باشد. اگر خواهان سرمایه‌گذاری در این حوزه هستید، کارشناسان ما در ویزاگروپ راه را نشانتان می‌دهند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.