موسسه مشاوره‌ای و مهاجرتی ویزاگروپ24

فهرست مطالب

ثبت شرکت در لوکزامبورگ

ثبت شرکت در لوکزامبورگ یک فرآیند ساده برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی با کمک متخصصان ما در ویزاگروپ24 است. هنگامی که تمام مدارک مورد نیاز را دارید، این روش ساده و سریع است.

شرایط لازم برای افتتاح یک شرکت در لوکزامبورگ

هر شرکتی که در لوکزامبورگ ثبت شده است باید اسناد خاصی داشته باشد که ثبت شخص حقوقی در دوک بزرگ را تأیید کند. اساسنامه باید تدوین شود و اعضای موسس باید نمونه امضا، کپی پاسپورت و سایر اسناد را ارائه کنند. پس از تنظیم این اسناد، باید توسط یک مترجم معتبر ترجمه شده و سپس برای احراز هویت به دفتر اسناد رسمی ارسال شود. اساسنامه بعداً در روزنامه رسمی لوکزامبورگ منتشر می شود.

 

ثبت شرکت در لوکزامبورگ

 

سرمایه گذاران همچنین باید یک حساب بانکی در لوکزامبورگ باز کنند که در آن حداقل سرمایه سهام سپرده شود. نام شرکت جدید نیز باید تایید شود تا با الزامات کشور مطابقت داشته باشد. این تأیید را می توان در ثبت تجارت انجام داد و کارشناسان ما می توانند در این مراحل اولیه به شما کمک کنند. یک شرکت لوکزامبورگ همچنین به دفتری نیاز دارد که از آنجا بتواند فعالیت های تجاری خود را انجام دهد. اگر شما یک سرمایه گذار خارجی در کشور هستید، وکلای شریک ما در لوکزامبورگ می توانند به شما در خرید دفتر مجازی در یک آدرس تجاری معتبر کمک کنند و به شما در فرآیند تشکیل شرکت در لوکزامبورگ کمک کنند.

دلایل سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ توانسته است ثبات اقتصادی خود را در طول بحران اقتصادی و مالی جهانی حفظ کند. اقتصاد این کشور مبتنی بر انواع مختلفی از فعالیت های تجاری است که ثابت می کند ترکیبی موفق برای رفاه دوک نشین است. خدمات مالی، تولید، خرده فروشی، تجارت الکترونیک، ارتباطات و تدارکات، و همچنین واردات و صادرات، برخی از مهم ترین و موفق ترین زمینه های تجاری در لوکزامبورگ هستند.

رژیم حقوقی و مالیاتی مطلوب لوکزامبورگ جاذبه های اصلی برای شرکت هایی است که می خواهند مقر خود را در یک نقطه داغ تجاری اروپایی بسیار در دسترس و متصل قرار دهند. شرکت های خارجی در لوکزامبورگ به دلیل تعداد زیادی از معاهده های مالیات مضاعف که توسط دوک اعظم با کشورهای متعدد در سراسر جهان منعقد شده است، از مزایای بیشتری بهره مند می شوند. این معاهدات به محافظت در برابر مالیات مضاعف بر درآمد منبع خارجی کمک می کند، بنابراین مالیات دهندگان مجبور نیستند نگران پرداخت مالیات های یکسان در هر دو کشور باشند.

سرمایه گذاران در لوکزامبورگ نیز خوشحال خواهند شد که متوجه شوند این کشور دارای نیروی کار ماهر و چند زبانه است. همچنین، درصد زیادی از کارمندان در لوکزامبورگ مسافران فرامرزی هستند که گواه دیگری بر این است که این کشور کوچک برای سرمایه‌گذاری و همکاری بین‌المللی باز است. در نهایت، کیفیت زندگی در لوکزامبورگ یکی دیگر از عوامل کلیدی است که صاحبان مشاغل و کارمندان را به طور یکسان جذب می کند. لوکزامبورگ ممکن است یکی از کوچکترین کشورهای جهان باشد، اما همچنین یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است.

رزرو وقت مشاوره ثبت شرکت در لوکزامبورگ