موسسه مشاوره‌ای و مهاجرتی ویزاگروپ24

فهرست مطالب

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت بر اساس معیارهای مختلفی مانند استفاده از حسابداری تجاری، منابع سرمایه، گردش مالی سالانه و تعداد کارکنان انجام می شود. مشاغل کوچک مانند مشارکت مدنی (GbRs)، مشاغل آزاد و دفاتر شعب وابسته نیازی به ثبت نام در ثبت تجاری ندارند.

سرمایه گذاران می توانند جزئیات بیشتری در مورد انواع شرکت هایی که باید در آلمان ثبت کنند و همچنین سایر جنبه های مربوط به مراحل ثبت شرکت را بیابند.

مراحل ثبت شرکت در آلمان

برای ثبت شرکت در آلمان، صاحب کسب و کار باید با یک دفتر اسناد رسمی تماس بگیرد که فرم تایید شده الکترونیکی را ارسال می کند. 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل ثبت نام با وکلای ویزاگروپ24 تماس بگیرید. اگر ترجیح می دهید از طریق یک روند ثبت نام بدون دردسر بروید، می توانید کل مراحل ثبت نام را به شرکت حقوقی آلمانی ما بسپارید.

هزینه های ثبت شرکت در آلمان

کل هزینه ثبت شرکت بستگی به نوع آن دارد. این هزینه ها شامل گواهینامه های محضری و هزینه هایی است که دادگاه منطقه برای ثبت و انتشار شرکت در روزنامه فدرال (Bundesanzeiger) دریافت می کند.

هزینه های اضافی برای هزینه های دفتر اسناد رسمی وجود دارد. کلیه هزینه ها و حق الزحمه ها طبق قانون تعیین می شود و بستگی به تعداد شرکا و سرمایه دارد. برای مشاوره در مورد پرونده خاص خود با وکلای ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت با ثبت تجاری در آلمان:

  1. نام شرکت را در اتاق صنعت و بازرگانی محلی به دست آورید
    ثبت اسناد انجمن
  2. افتتاح حساب بانکی در آلمان
  3. سردفتر کلیه اساسنامه را در دفتر تجارت ثبت می کند
    اداره کار محلی در مورد کسب و کار و استانداردهای تاسیس مطلع خواهد شد
  4. با حرفه ای از یک تجارت خاص ثبت نام کنید
  5. اداره کار محلی را در مورد تأسیس شرکت مطلع کنید
  6. ثبت نام کارکنان برای بیمه درمانی و اجتماعی
  7. مدارک را به اداره مالیات ارسال کنید.

دادگاه منطقه ای ثبت تجاری آلمان را مدیریت می کند. برای مشاهده عموم باز و رایگان است، اما می توان آن را به صورت آنلاین از طریق پورتال ثبت نام مشترک ایالت های فدرال آلمان نیز بررسی کرد.

مراحل بعدی پس از ثبت شرکت، شامل ثبت مالیات بر ارزش افزوده آلمان نیز می شود. به سرمایه گذاران یادآوری می کنیم که اگر قصد دارند در فعالیت های تجاری شرکت کنند، باید یک شماره EORI برای شرکت ثبت شده دریافت کنند.

نوع دیگری از ثبت که سرمایه گذاران می توانند پس از ثبت شرکتی در نظر بگیرند، ثبت علامت تجاری در آلمان است.

برای مشاوره حقوقی در مورد ثبت شرکت، همیشه می توانید روی موسسه حقوقی ما در آلمان حساب کنید.

رزرو وقت مشاوره ثبت شرکت در آلمان